Thursday, February 18, 2010

Me n You! You n Me!

we are not alone n we are together..lalalala

hahaha..sbnrnyer td aku jalan2la tgk blog2 kwn2 nk tau ape yg diorg tulis kn.
n time kt blog arda aku tgk die punyer 'about me'. Everythings about her based on Dr Fadzilllah Kamsah research over 25Years. (speaking la plak kn). So,nk la jgk aku tau ape personaliti aku n die..(TUNANG AKU..hihihi)
search punyer search kt google n here it is(plus aku punyer description.hehehe)..

_*-*-*_
*March-
*-*-*-
* Berpesonaliti menarik dan menawan.
-yg ni no comment la.xrase camtu pn.huhu..humblenyer sayer.haha
* Mudah didampingi.
-this is sooo true
* Sangat pemalu dan pemendam rasa.
-agaklaa..
* Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
-sgt baik,jujur n pemurah xsure sbb rase aku ni kedekut jgk orgnyer. mudah simpati tu agak
jgkla..huhu
* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
-maybela.usually aku sll igt ape org lain kate smpai skang.pdhl hal kecik2 je.even time aku kecik2 dl lg.
* Suka pada kedamaian.
-blehlaa~
* Sangat peka pada orang lain.
-agaknyer
* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
-am i?aku nk jd boss la...
* Tidak cepat marah dan sangat amanah.
-this is sooo wrong. amanah tu pn xberape.hehe
* Tahu membalas dan mengenang budi.
-tau2...
* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
-haaa..beware...
* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
-mmg sgt berdendam.huhu..sorry eh...
* Suka berangan-angan.
-mane ade..lebeyh ar ni...
* Suka melancong.
-suke2.tp xde duitla...
* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.
-sgtla jgk...tnyla enal..haha
* Kelam kabut dalam memilih pasangan.
-ni pun kene tanye die.huhu
* Suka dengan hiasan rumahtangga.
-suker2.
* Punya bakat seni dalalm bidang muzik.
-aku reti men recorder..jgn main2..yg lain tu lum try lg.tp rs mcm ade.hahaha
* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.
-ye kot...
* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan
-yelaa~

Hahaha..xtaula klu ake prsn je.ini yg enal plus desc aku lak.

-*-*-*
*-April-*
-*-*-*
* Sangat aktif dan dinamik.
-xde pn...
* Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
-mcm aku je yg camtu.huhu
* Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
-menarik kerrr...
* Punya daya mental yang sangat kuat.
-ntahhh...
* Suka diberi perhatian.
-ntahhh...
* Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
-TOTTTT...SALAH!
* Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
-is it?
* Sangat berani dan tiada perasaan takut.
-berani2 tgk cite antu.
* Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
-btol3!!!
* Emosi cepat terusik.
-xpon...xsensitif lgsg!
* Cuba kawal perasaan.
-he's soooo cool!
* Kecenderungan bersifat pendendam.
-alamak.samela plak.
* Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
-xperasan lak.
* Kuat daya ingatan.
-xpun...
* Gerak hati yang sangat kuat.
-ini mcm aku je.mak aku salah letak terikh lahir aku ke?komfius dh ni.
* Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
-agaklaa~
* Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
-nonono please don't.
* Sangat cemburu dan terlalu cemburu
-ntah..xpenah nmpk mcm cemburu pn...

hahaha..kejamnyer sayer..so klu ade yg nk tau jgk bleh follow this link.
Click Here

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...