Thursday, March 28, 2013

rambut aisy

Salam...

Gambar2 kat bawah ni sumer gambar mase kt kampung daddy. Mase ni hari ke-4 embah Aisy@mak daddy meninggal dunia. Innalillah... Sedih bile tringat Aisy dah hilang sorang nenek yang selalu rindu sangat kat Aisy,  selalu belikan macam2 kt Aisy, selalu datang rumah nak tengok Aisy... Aisy kene ingat tau.. embah saaaayang sangat kt Aisy..kesian Aisy kejap je kenal embah. kesian jugak sebab xsempat jumpe embah padahal mase tu dah otw dah pun. embah meninggal dalam tdo. xde siape sangke.. xpela..Allah lebih sayangkan die. Embah tunggu Aisy kt syurga yer....

Nway,gambar2 ni mase mummy baru siap siram pokok2 kt rumah tu. kesian dah x bertuan. Aisy macam biase menyibuk.huhu.. rambut Aisy macam kerinting je..xtaula kerinting sbb xsikat or sebab kene ikat. kalau lurus macam mummy. kerinting macam daddy la.haha.. mummy teringin nk potong rambut Aisy macam anak jepun tu kalau lurus. tapi kalau kerinting pun comel gak kan..kerinting ujung2 tu. boleh feeling2 anak arab skit. haha... oklah,tu je nk cakap. lurus xper,kerinting pun xper. jangan keras sudah.haha.. 

p/s: kasut Aisy tu embah yg beli.ade lampu2..bawak balik nk tunjuk Aisy pkai. xsempat..






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...